poniedziałek, 9 stycznia 2017

ZAPRASZAMY NA KONKURS UCZNIÓW I RODZICÓW !

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem naszego Szkolnego Konkursu Fotograficznego.
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
 ,,Ja fotograf - Moje najlepsze zdjęcie”

Założenia ogólne:
Konkurs jest adresowany do uczniów i rodziców uczniów Zespołu Szkół Publicznych
w Kowalewie.
Cele konkursu:
1.    Propagowanie fotografii jako aktywnej formy spędzania wolnego czasu,
2. Rozwijanie kreatywności uczestników konkursu, inspirowanie do twórczych poszukiwań
w dziedzinie fotografii,
3. Kształtowanie i rozwijanie wśród uczniów i rodziców zdolności artystycznych,
4. Promowanie utalentowanych uczniów i rodziców.

Forma Konkursu:
1. Każdy uczestnik konkursu może dostarczyć maksymalnie 1 samodzielnie wykonaną fotografię, która wg niego jest najlepsza,
2. Prace powinny być dostarczone w formie tradycyjnej (format  20 x 30)  oraz  elektronicznej – np. na płycie CD z podpisem – „Ja fotograf - Moje najlepsze zdjęcie”, w formacie JPG,
w rozdzielczości nie mniejszej niż 300 dpi (min. 3200 x 2400),
3. Prace nie mogą być wykonane w technice fotomontażu,
4. Fotografie biorące udział w konkursie nie będą zwracane,
5. Do konkursu mogą zostać zgłoszone zdjęcia, które są własnością osoby biorącej udział
w konkursie.
Przebieg Konkursu:
- do 01.03.2017 r. – dostarczenie zdjęć z opisem (tytuł „Ja fotograf - Moje najlepsze zdjęcie”, autor, miejsce wykonania) w formie tradycyjnej oraz na płycie CD,
- do 10.03.2017 r. – rozstrzygnięcie konkursu,
- 13.03.2017 r.- ogłoszenie wyników konkursu, wręczenie nagród i dyplomów
- maj 2017 r. – wystawa prac fotograficznych.
Organizatorzy:
Monika Kowalska i Elwira Łucka
    Kółko FotoPlastyczni

  http://artkow.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz